Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Meer Voordeelkaart? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren. 

Wat houdt de Meer Voordeelkaart in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen ontvang je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de Meer Voordeelkaart.

Tot wanneer is mijn Meer Voordeelkaart geldig?
De Meer Voordeelkaart is 3 maanden geldig na activatie van de actiecode. Bij verlenging van het de Meer Voordeelkaart, is deze 1 jaar geldig na datum van verlenging.

Kan alleen de bezitter van de Meer Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Meer Voordeelkaart?
Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Meer Voordeelkaart.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Meer Voordeelkaart.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Wachtwoord niet bekend?
De website is vernieuwd! Heb je een bestaand account, een nieuwe actiecode, maar is je huidige account verlopen? Kies dan eerst voor wachtwoord  vergeten en maak een nieuwe wachtwoord aan. In je profiel kan je een nieuwe code toevoegen, zoals hierboven uitgelegd is.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Producten retourneren
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je een verkeerde product besteld?

Stuur een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Is je product DOA of defect?
Stuur een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.