Hoe werkt het?

Zoek een uitje/deal
Klik op ‘Home’ in de menubalk, scroll naar beneden en selecteer welk soort uitje of deal je wil bekijken. Het volledige aanbod is voorzien van aanbiedingen oplopend tot maximaal 70% korting.

Meer informatie
Heb je een uitje of deal op het oog maar wil je toch iets meer informatie? Het volledige aanbod is voorzien van ‘Info & bestel’ buttons zodat je rustig kunt lezen wat de inhoud van het uitje is. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast, dan kun je direct verder met het bestellen van de tickets.

Bestellen
Het bestellen van tickets kost slechts enkele minuten. Selecteer het uitje waar je tickets voor wilt bestellen, scroll naar beneden en vul bij ‘Aantal’ het aantal te bestellen tickets in en druk op de ‘Bestellen’ button. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen.

Winkelwagen
In de winkelwagen zie je een overzicht van de bestelling. Controleer het aantal tickets en ga verder met het invoeren van de gegevens. Druk daarna op ‘Bevestig aankoop’.

Betalen
De laatste stap is het betalen van de bestelling. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. Binnen 1 werkdag óf een week voor aanvang van het evenement ontvang je de tickets per post of e-mail.

Vragen/retour instructies
Voor overige vragen en retour instructies verwijzen wij je naar de ‘Veelgestelde vragen’ of kan je 'contact' opnemen met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op het nummer +31 (0)10-20 430 42 (standaardtarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur met uitzondering van officiële feestdagen) of per email: promotions@touchincentive.com.